REGULAMINY
-
OGÓLNE POSTANOWIENIA
- Uczestnikiem imprezy Tennis Nation (wyjazdu/obozu/szkolenia) może być jedynie osoba, która spełnia warunki uczestnictwa wskazane w ofercie.
- Aby stać się uczestnikiem imprezy niezbędne jest dokonanie wcześniejszej rezerwacji, poprzez kontakt z biurem szkoły Tennis Nation (dane do kontaktu dostępne w zakadce KONTAKT), a także otrzymanie potwierdzenia tej rezerwacji.
- Uczestnikiem imprezy ostatecznie staje się osoba, która dokona wpłaty zaliczki określonej w ofercie.
- Dokonując rezerwacji i/lub wpłaty zaliczki uczestnik jednocześnie zgadza się z całym REGULAMINEM SZKOŁY i w pełni go akceptuje.
-
WARUNKI REZYGNACJI
-
Uczestnik ma prawo do rezygnacji z imprezy i zwrotu dokonanych wpłat w następujących przypadkach
- Jeśli w terminie 3 dni od ogłoszenia zmian w ofercie zdecyduje się nie akceptować nowej zastępczej oferty
- Jeżeli zgłosi rezygnację w terminie poprzedzającym termin wpłaty zaliczki - Uczestnik ma prawo do 3 dni przed rozpoczęciem imprezy zrezygnować z udziału i zostaną zwrócone mu wszelkie poniesione koszty, pod warunkiem znalezienia osoby, która pojedzie w zamian na jego miejsce. Przy czym osoba ta musi być osobą równoprawną.
-
Uczestnik ma prawo do rezygnacji z imprezy i zwrotu dokonanych wpłat w następujących przypadkach
-
ZMIANY W OFERCIE IMPREZY I ODWOŁANIE IMPREZY
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w ofercie do 7 dni przed wyjazdem. Uczestnik ma prawo odmówić udziału w imprezie w przypadku wprowadzenia zmian i otrzyma zwrot wszystkich dokonanych wpłat w przypadku, gdy poinformuje organizatora nie później niż 3 dni po ogłoszeniu zmian w ofercie. Zwrot wpłaty odbywa się niezwłocznie po rezygnacji uczestnika. Brak odpowiedzi uczestnika w terminie 3 dni od daty ogłoszenia zmian, uważa się za zaakceptowanie nowej oferty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy do 3 dni przed rozpoczęciem imprezy z przyczyn niezależnych od niego (niewystarczające warunki śniegowe itp.) oraz braku wystarczającej grupy osób do realizacji imprezy i zobowiązuje się w obu przypadkach do zwrotu wszystkich dokonanych wpłat.
-
REGULAMIN IMPREZY
Uczestnik imprezy poczas trwania imprezy, zobowiązany jest do przestrzegania:- lokalnych przepisów,
- zasad kodeksu narciarskiego,
- zasad ochrony przyrody,
- zachowania czystości i ochrony ppoż. obowiązującej w obiektach hotelowych,
- regulaminu ośrodka, tym także ciszy nocnej w określonych godzinach,
- bieżacych zaleceń osoby prowadzącej imprezę,
- powinien brać czynny udział w zajęciach szkoleniowych i rekreacyjno-rozrywkowych. Za naruszenie regulaminu imprezy odpowiedzialność ponosi uczestnik. W przypadku rażącego naruszania regulaminu oraz zachowania zagrażającego sobie i/lub innym, osoba kierująca imprezą w porozumieniu z organizatorem, może wydalić uczestnika z imprezy. Wówczas koszt wcześniejszego powrotu ponosi uczestnik. W przypadku osób niepełnoletnich, odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie prawni.
- PUNKT 2 ORAZ PUNKT 3 STOSUJE SIĘ DO WSZYSTKICH IMPREZ TENNIS NATION, JEŚLI W OFERCIE WARUNKI NIE STANOWIĄ INACZEJ.
Regulamin Szkoły Tenisa Tennis Nation
-
Organizatorem Szkoły Tenisa Ziemnego „Tennis Nation”,
jest firma "Sport Nation" Kamil Kornacki, Łukasz Szudrowicz,
ul. Stefana Jaracza 71/15, 50-305 Wrocław,
Nip: 8961355197, Regon: 021490611
reprezentowana przez Kamila Kornackiego i Łukasza Szudrowicza - właścicieli firmy - Celem niniejszego regulaminu jest określenie zasad działania Szkoły Tenisa „Tennis Nation”.
-
Uczestnicy zajęć Szkoły zobowiązani są do przestrzegania:
- regulaminu Szkoły,
- regulaminu obiektu tenisowego znajdującego się na terenie Centrum Sportowego Gem,
- ogólnych zasad etyki gry w tenisa.
- Zajęcia odbywają się na terenie Centrum Sportowego GEM należącym do Klubu Środowiskowego AZS przy ul. Mianowskiego 2B.
- Podczas zajęć obowiązuje strój sportowy (tenisowy), oraz obuwie tenisowe dostosowane do gry na nawierzchni sztucznej.
- Czas trwania zajęć wynosi 1 godzinę (w tym wliczony jest czas na przygotowanie, rozgrzewkę oraz czynności po zakończonej grze, wynikające z zasad gry na kortach).
-
Opłaty za zajęcia są płatne w systemie miesięcznym (liczba godzin lekcyjnych wynikających w danym miesiącu pomnożona przez cenę jednej godziny zajęć) wg aktualnego cennika zajęć.
Grupa 2 treningi / tydzień 1 trening / tydzień 4os. 290zł 160zł 5os. 260zł 140zł 6os. 230zł 130zł 7os. 210zł 120 8os. 190zł 110zł - Opłaty za zajęcia płatne są z góry za dany miesiąc. Opłatę należy uiścić do 15 dnia danego miesiąca.
- Uczestnik / opiekun zobowiązuję się do terminowego regulowania płatności zgodnie z wystawionymi dokumentami.
- W przypadku odwołania zajęć przez trenera lub z przyczyn wynikających z działania sił wyższych, opłata za zajęcia zostaje zwrócona lub przeniesiona na następny miesiąc.
- W przypadku choroby uczestnika zajęć grupowych lub nieobecności spowodowanej wypadkiem losowym, koszty zajęć NIE są zwracane. Dopuszcza się jednak możliwość uczestniczenia w zajęciach innej grupy w najbliższym dogodnym i uzgodnionym terminie.
- Cena za zajęcia może ulec zmianie w zależności od zmiany ilości osób w grupie. Uczestnicy oraz opiekunowie będą o tym fakcie wcześniej powiadomieni. Nowa cena będzie obowiązywać od nowego miesiąca.
- Za rzeczy uczestników zajęć, pozostawione w szatniach, Szkoła nie ponosi odpowiedzialności.
- Uczestnicy niepełnoletni przybywają i odchodzą z zajęć pod opieką rodziców lub pełnoletnich opiekunów.
- Osoby, które nie wyrażają zgody na zamieszczanie w serwisach internetowych lub w innych materiałach promocyjnych — zdjęć z ich udziałem, wykonanych na zajęciach lub obozach szkoły, proszone są o przekazanie tej informacji organizatorowi.
- Szkoła zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu. Na wniosek większości uczestników zajęć lub ich opiekunów, dopuszcza się możliwość rozszerzenia treści regulaminu o punkty usprawniające organizację zajęć. Wprowadzone zmiany będą obowiązywać w następnym miesiącu rozliczeniowym.
- Nie przestrzeganie regulaminu może skutkować wykluczeniem z zajęć.
- Organizator wystawia rachunek na prośbę uczestnika zajęć po okazaniu odpowiednich danych.
- Zajęcia rozplanowane są na 10 miesięcy (od września do czerwca), tak jak trwa rok szkolny.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 17 września 2012 r.
-
Organizator prosi o podanie danych w celach kontaktowych:
Imię i nazwisko uczestnika: ..................................
Imię i nazwisko rodzica/ opiekuna: ..................................
Numer telefonu: ..................................
Aktualny adres e-mail: .................................. -
Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem i akceptuję wszystkie warunki.
Podpis uczestnika lub opiekuna